Mūsdienu lieliskajām kombinācijām un smidzinātājiem ir nepieciešamas spēcīgas tehniskās specifikācijas – spēcīgi griezes momenti un liels jaudas blīvums, ko Cummins zīmols var piedāvāt tirgū. Cummins dzinēji, kurus plaši izmanto lauksaimniecībā, atšķiras ar izcilu litru diapazonu, kas svārstās no 2, 8 līdz 19 litriem. Šāda veida dzinēji ir izstrādāti, koncentrējoties uz saimniecības produktīvo produktivitāti, kas atbilst mūsdienu patērētāju vajadzībām.
Pirmais Cummins dzinējs tika ražots 1919. gadā un izmantots lauksaimniecībā. Jau vairāk nekā gadsimtu Cummins zīmols piegādā aprīkojumu pat dažiem pasaules vadošajiem ražotājiem. Šodien visā pasaulē tiek ražoti vairāk nekā viens miljons Cummins lauksaimniecības dzinēju. To jauda svārstās no 49-800 zirgspēkiem. Cummins dzinēji ir piemēroti gandrīz jebkurai teritorijai, to piegāde ietver traktorus, kombainus un speciālu aprīkojumu – smidzinātājus, koku kratītājus, apūdeņošanas iekārtas un autonomas iekārtas.
Cummins produktu stratēģija ir vērsta uz pievienoto vērtību klientiem. Pēdējais tiek veidots, izmantojot efektivitātes un zemāku izmaksu prizmu. Uzņēmums Cummins paziņo, ka ar saviem produktiem spēj samazināt negatīvo ietekmi uz vidi. Tā cenšas sasniegt šo mērķi, ieguldot pētniecībā un attīstībā, izstrādājot vispiemērotākos risinājumus enerģijas izmantošanai. Uzņēmuma mērķi ir vērsti arī uz papildu filtrēšanu un emisiju apstrādi.
Kļūdu kodi vai kļūdu kodi ir digitāls signālu attēlojums par kravas automašīnas sistēmu darbības traucējumiem, ko identificē ar iebūvētu diagnostikas moduli. Motora vadības bloks reģistrē kļūdu kodus, un tas ļauj atjaunot kļūdu vēsturi un noteikt vispilnīgāko diagnozi. Cummins dzinēja darbības traucējumu kodi ir divu veidu, un tie var būt aktīvi (svarīgi tagadnē) vai neaktīvi (nav ļoti svarīgi):
• Nepareizas darbības kodi elektroniskai motora vadībai (tika konstatēta kļūda dzinējā vai vadības sistēmā);
• Informācijas kodi, kas ļauj saprast, kas noticis ar dzinēju vai vadības sistēmu;
Kļūdu kodi tiek parādīti informācijas panelī, kad ierīce ir darba režīmā. Tie tiek parādīti ar mirgojošiem indikatoriem vai digitālajā displejā. Indikatoru krāsas visbiežāk ir dzeltenas, sarkanas un zaļas. Ko šīs krāsas raksturo par darbības traucējumiem?
• Dzeltena brīdinājuma gaisma norāda uz nepieciešamību pēc iespējas ātrāk novērst darbības traucējumus, un nav ieteicams turpināt darbu;
• Sarkanā krāsa jāsaprot kā signāls darba pārtraukšanai. Tas liek domāt, ka jums pēc iespējas ātrāk jāizslēdz dzinējs un jāatstāj tas izslēgts, līdz darbības traucējumi tiek novērsti.
• Zaļā informatīvā gaisma neuzrāda kļūdu, tā atzīmē dažus tehniskus aspektus – ūdeni degvielas filtrā, zemu dzesēšanas šķidruma līmeni, augstu dzesēšanas šķidruma temperatūru, augstu gaisa temperatūru vai augstu eļļas temperatūru.
Mūsdienu aprīkojuma modeļos kļūdu kodus var atrast pats, izmantojot rīkjoslas izvēlni, izvēloties sadaļu – “Sistēmas diagnostika”.